1. Ki igényelhet VízPlusz kártyát?

    VízPlusz kártyát kizárólag természetes személyek, illetve magánszemélyeket magába foglaló társasházak, lakásszövetkezetek, lakóközösségek nevében eljáró közös képviselők igényelhetik. 

  2. Hogyan igényelhetek VízPlusz kártyát?

    VízPlusz kártyát e-mailben, telefonon, postai levélben vagy személyesen is igényelhet. Bővebb információért kattintson az Igénylés menüpontra.
     
  3. Ki használhatja a VízPlusz kártyát?

    A VízPlusz kártyát csak a kártyán feltüntetett személy használhatja. A kártya másra át nem ruházható.
     
  4. Milyen költséggel jár a kártya igénylése és használata?

    A kártyát az arra jogosultak (1. pont) díjmentesen igényelhetik. A kártya használatának semmilyen költsége nincs.
     
  5. Milyen adatokat kell megadnom a kártyaigénylés során?

    A regisztráció során a nevét, a lakcímét, a mobil-telefonszámát és az e-mail címét kell megadnia, valamint el kell fogadnia a VízPlusz kártyára vonatkozó általános tájékoztatóban és a VízPlusz kártyára vonatkozó adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
     
  6. Mire használható a kártya?

    A VízPlusz kártyával kedvezményesen veheti igénybe a VízPlusz egyes szolgáltatásait, valamint a kártyaprogramhoz csatlakozott partnerek akcióban részt vevő termékeit és szolgáltatásait. A felhasználás nem irányulhat jövedelemszerző tevékenységre.
    Az aktuális kedvezmények mértékéről, igénybevételének módjáról, feltételeiről, valamint arról az időszakról, amely alatt az adott kedvezmény igénybe vehető honlapunkon, valamint hírlevelünkben talál bővebb információt.
     
  7. Mire vehetem igénybe a kártyaprogram keretében nyújtott kedvezményeket?

    A kártyaprogram keretében nyújtott kedvezményeket nem lehet készpénzre váltani, azok kizárólag a programban részt vevő áruk megvásárlásakor ill. szolgáltatások igénybevételekor használhatóak fel. Abban az esetben, ha Ön a partnereink által nyújtott kedvezményeket a partnerek által megadott határidőn belül nem használja fel, azok pénzben kifejezett értéke, kártérítés vagy egyéb ellenszolgáltatás nem igényelhető.
    A Fővárosi Vízművek által nyújtott VízPlusz szolgáltatások esetén a kedvezmény kizárólag a kártyabirtokos saját ingatlanán történő szolgáltatás igénybe vételekor érvényesíthető.
     
  8. Hol tájékozódhatok a kedvezményes árukról és szolgáltatásokról?

    A kártyaprogramban részt vevő partnerek, valamint az általuk nyújtott kedvezmények listáját honlapunk Partnerek, kedvezmények menüpontjában találja. Amennyiben terület szerint szeretne közülük választani, ajánljuk figyelmébe térképes keresőnket.
     
  9. Mire nem használható a kártya?

    -
    A kártya nem használható személyazonosságának igazolására.
    - A kártyával nem lehet pontokat gyűjteni.
    - A kártya NEM jogosít kedvezményre a Fővárosi Vízművek alábbi díjaiból:
       vízszolgáltatás díjai (vízdíj, alapdíj)
       vízhálózati tervek véleményezése
       mellékmérő számlázásba vételével kapcsolatos díjak
       térképmásolás
       bemérés
       számlázással kapcsolatos díjak
       vízhordási engedély díja
       szolgáltatás létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos díjak
       fogyasztó-változással kapcsolatos díjak
       rendkívüli mérőhitelességi vizsgálat
       fagyott vagy rongált mérő javítása, pótlása
       valamint az alább letölthető táblázatban szereplő szolgáltatások és díjak:
       Szolgáltatások díjszabása 2019

     
  10. Hol tudom átvenni az elkészült kártyát?

    A kártyát az igénylést követően négy héten belül az Ön által megadott levelezési címre postázzuk.
     
  11. Meddig érvényes a kártya? 

    A VízPlusz kártyának érvényességi ideje nincs, a kártya visszavonásig, illetve a VízPlusz kártyaprogram erejéig érvényes.
     
  12. Mi történik, ha a kártya megrongálódott vagy elveszett?

    A kártyát ilyen esetben újra kell igényelnie, melyet megtehet az Igénylés menüpontban leírtak szerint.